miercuri, 31 martie 2010

"Cafea fara Dimineata" - Marca Inregistrata

1. Timpul stă sa mă trezesc, bălesc...  /  Arunc priviri in oameni de rand , cand...  / Blând, " bând un fum"ma găsesc razand,...  / De nori verzi, in vis, să mă lovesc

2. Pasii-mi adanc in podea strivesc/ Tablouri si uleiuri in subconstient, vopsesc...  / Iubesc, adorm , cu ochii larg deschisi pătrund / Pe raza cercului "pătrat-rotund" / 

3.Agentul suna disperat...l-au filat / -"Culcat...! Culcat !" -si nu s-a mai miscat / Desi e-o rima-n "at" , secretul mat  / Ma inec cu AER si-mi dau seama ca-s fumat...

                                                                       SPART...

4. Urăsc verdele,dar imi place să-l pronunt, / Verde se fumeaza,nu se picteaza , minte treaza !!! / Retoric,singur mă păcalesc că tre' să renunt / Imaginea rulează ,  ca un sist verde, aberatii crează,

                                                           CARE DUREAZA...

5."Zadarul" mă cuprinde , desfac zale-n van / Fagure de miere , dimineat' amară , rară...  / 

          - Energia se consuma,pe o plaja-n Caen, cu bot subtire si cioc de tucan,cineva ma striga-"Man"/

 Verde era mucul, ce avea sa tresara , dintr-o oarecare nara,sunet de chitara ...,

                                                                                                 Nebunie literara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu