sâmbătă, 27 martie 2010

Pibabubum-bumbiribing biribangbum-bum S.A. ...ESC ma=ta..

1  Era pusa pe masa , o scrumiera canceroasa  / Nimeni altcineva decat o tigara groasa / Avea sa-mi pupe buzele-mi cele moi / Umpluta cu verde si tutun, invelita-n niste foi /

2   Durea-m-ar in piept sa ma doara-n cur ! / Savoarea-i verde cum necum,  " pupa-m-as"  singur / Fara resentimente reciproce ardea iluzia / Fum dupa fum, priviri incrucisate , " trageam Concluzia " /

3   versu-i scurt , drumu-i lung ,pieptu'-i mare, joint-u'-i mic, adevar graiesc, a mai ramas un pic , trezit in buda pe versuri de "nu ma uita" /

4   " - Scoala-n mortii ma-tii "/ Imi vorbea oglinda / Cu vorbe dulci ca sarea-n bucate / ...imi soptea sublim, / -Caca-te... caca-te ! /

5    Prin vene-mi alerga Tudor Chirila/ Fara ureche sau Vama Veche / Totul avea pereche / Era clar... /  In oglinda-n vedeam / Adevarata idila / exista un <>... 

6    Trezit, morocanos de apa rece/ Fata-mi "tremura" a zambet Handicapat /

7    ...Aberam cu stil ...  / Pe hartie, cu mandrie , cugetam... / La oximoroane si anacoluturi .../ Treptat-treptat /

8    Desi cautam ceva.../  Nu gaseam.../ La un moment dat.../  Am "simtit" aburul evaporandu-se../Tot nu gaseam.../ 

9     Mirosea a cacat../    ...-si am pupat mana ce mi-a-ntins  ce cautam./

                             Acum ..iata-ma ....Sanatos , cu capu' " spart "..... Dar curat la cur !

5 comentarii:

  1. Coaie pls deci astept commenturi la ce am scris !!! =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) bai peka ... esti mortal sa mor ... ce plm fumezi frate? ca iarba mea nu e ca a ta :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa.. ba .. am auzit ca esti prin madrid... da un semn ceva .. poate bem o bere fumam un cui amandoi ... ce zici? nr meu e: 664162045

    hai noroc si servici usor in continuare!
    Neo

    RăspundețiȘtergere
  4. io zic sa continui sa ne'ncanti cu poezii d'astea d'ale tale :>

    RăspundețiȘtergere