sâmbătă, 27 martie 2010

Declaratiile din noaptea asta ! 27 martie doimii10 !

Bah ! nu mai arunca cu castraveti in mine...ma "inverzesc" !

coaiee..stai ca sare Dingo pe mine !!! Willmaaaaaaa ...mii foime mah muier_ii !!!! trip fam flinstone ! ce kkt pot sa am in cap dupa peste 13 ore de munca !! kkt..

.....Mai bine p'asta n'o scriu !!! =))))   .... 

Mi e rusine iar ca sunt stelist..... am puterea sa recunosc..de asta sunt pueternic...criticile ma ajuta sa fiu mare si puternic.. deja am atins aproape perfectul....sunt la conditita de semi-zeu acum...plm...c stiu eu !!! da ce nu stiti voi !!! =)) ..loco moo tii vaaaaaa  

chase ..!?   ......      da shi-o merita.....=)))))

o sa incerc sa compun o poezie...bag pula ..gata asta fac !! compun o poezie si o postez direct AICI pe blog ...asa cum iese din prima ! BRB..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu