marți, 23 martie 2010

Poftim cultura frate....

.. deci eu incerc sa pun o afacere pe picioare in spania.. de webdesign. si na .. am facut reclama multa .. cu mailuri .. adik spam ...
printre mai multe reply'uri care cereau informatii amanuntite.. primesc unu de la un tip care era din madrid .. si omu era cu bani plm cantaret mare aici in spania.. insurat cu a 3'a cea mai bogata femeie de aici...
si na .. vb la telefon .. imi spune cam ce ar vrea .. punem o intalnire intr'o cafenea dintr';un cartier de cartier ca sa zic asa.. numai magazine guci,armani... etc.
plm .. stau si ma gandesc .. frate daca imi zice sa comand ceva.. ce fac? stau si muncesc sa ii fac lu asta situl si apoi le platesc la astia cafeaua?
in fine apare tipu .. facem cunostinta... ne asezam la masa... io ca un afacerist serios scot laptopu .. il deschid .. il sterg oleaca de praf... si incep sa ii spun omului ce ii ofer... el imi zice cam ce vrea..
totu bine...
la un moment dat .. ma intreaba el pe mine..
tu esti rus?
si io ii raspund ca nu .. sunt roman ..., iar apoi el ce imi zice frate? ca cica atunci putem lucra si dincolo de limita legala cu internetu nu? ca tu esti hacker din romania!!!

na frate cultura... pe cat de destepti suntem pe atat de hoti .. asta e parerea astora...


"How's my driving man?"

2 comentarii:

  1. bhaaa...fratele meu ...ma cac pe mine de ras la ce ai scris !!!! cum altii rad la cat de"nesigur "si de de neninteles cuvintele mele nu sunt intelese...dar se rade..pe atat de adevarat si de tareee omfg..ai scris tu ...ma pish pe mn de ras...si gabi stie ca sunt ,,,,...da ! Locomitvaa....vatman....!!! asa ca ma cac pe mine de ras..goog job man..

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo ce kkt am scris m sus ..nu inteleg nimic !=))

    RăspundețiȘtergere