joi, 1 aprilie 2010

Adu-ti propriile bombe

tare ca nessul
iute ca expressul
Dar vaaai!am scris un nou plugusor,sau steaua cum s-o numi aceasta urare specific romaneasca...
eu nu inteleg ce au astia de la 'sistemul unui jos' cu sistemul...adica ce sistem?eu nu mai inteleg nimic...ce sistem vor ei sa futa?sistemul unui jos? dar de ce nu sistemul unui sus?
De ce Omul cu Șobolani se prescurteaza OCS si se pronunta OCeSe? de ce nu OCȘ? OCEȘEEE!
Cred ca asa pronunt eu ca sunt un pic ssassait,gen.
Imi plac paunii,mai ales cand imi alterez starea de spirit.paunii sunt foarte trippy la 4 ziua in Cismigiu dupa o repriza de mancat salata sanatoasa.:)
referitor la clipul de mai jos...sincer,eu nu ii inteleg pe rockerii astia.

3 comentarii:

  1. dude, aia nu sunt rockeri ... nu arata ca niste rockeri si muzica care o canta nu este rock. Probabil ca de-aia nici nu ii intelegi prea bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. insidee jokes don't work on everyone apparently... intr-adevar tipii is chiar lame

    RăspundețiȘtergere
  3. tu vizitator necunoscut,ce vant te aduce pe acest minunat blog?

    RăspundețiȘtergere