marți, 2 februarie 2010

<< Confuzia >> -un fel de "ba esti prost"-retoric !!!

desi dimineata-n barba-mi pufoasa ,inca visam la ceea ce inca nu visasem desi imi doream sa visez si inca mi doresc, adika la patrunjelul ala verde de kkt care ma face sa ma simt FREE.! un GPS imi suna in cap ca un futut de ceas desteptator fabricat in Elvetia si cu o precizie Germana marca Becks care ma anunta ca sunt  "undeva in spania".

Momentul adevarului a venit atunci cand m am decis sa nu mai privesc inainte pt cateva secunde ,deoarece frontal ma privea si imi zambea un cur. am realizat ca nu e bine sa traiesc clipe de cosmar pe treceri de pietoni , pe trotuare sau pe strazile semi-pietonale pe unde paseam cu obisnuitele mi 2 picioare si cu inca unul in plus in buzunarul stang  punct si virgula  incerc usor sa trec la subiect dar mintea mi sta inca la buzele alea 2 zamberete din dresurile Slut-urii aleia. privind mirobolanta podea de armonie pe care paseam in pasi de balet ,observ pe unu' din capacele de la canalizari urmatoarea inscriptie: " Ave Maria"-" Ayuntamento de Torrelavega". La inceput mi  s a parut normal, realizand faptul ca cacatul ala de Gps ma mintea , apoi am realizat si partea comica a inscriptii.... e normal ca fiecare isi poate imagina ce doreste , asta fiind si motivul in plus pt care scriu asta.."suntem un atom de arta si imaginatie ..bla bla.."... 

M am asezat pe o banca, am aprins un joint de tutun , pall mall, si ma strafulgera asa din curu mintii : coaie, ayntamento ( primaria ) , ii multumeste lu'marie asta coaie , pt tot ce ESTE si EXISTA in oraselul asta..daca pana si pe capacele de canalizare i au scris mesaje de multumire si de venerare , nu vreau sa mi imaginez ce au unii tatuat pe pula in conducerea primariei sau cum s o chema principala sarbatoare de aici !!! 

Tigara urma sa fie aruncata, si chiar a fost...moment in care o tipa oarecare m a rugat cam de la 5 metri sa NUUU o arunca pt ca nu are foc sa si aprinda si ea o tigara ! brusc m am trezit din imaginatia asta care nu mai era comica . Eu am scos frumos bricheta din buzunarul de la spate, tipa ma intreaba daca nu cumva muncesc in restaurantul in care chiar muncesc, a fost uimita de faptul ca am onorat o cu gestul de a i fi lasat eu bricheta si am recurs la ultima solutie sociabila posibila :  

" hola, yo soy alex !           - Maria , encantada !"

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu