vineri, 12 februarie 2010

Sunt o banana!!!

pe o nota mai vesela ..

Sunt o banana!! Sunt o bananaa!! Sunt o banana!!! dum dum di li leii totul pare foarte ghey ..
oare va reusi theo sa se cace roz luna asta >> oare mai e vreo persoana care vede poarta catre cealalta dimensiune de unde apar razele astea? cu flagel. oare daca am fi toti tigari , viata s-ar masura la propriu in fum>> si cand esti batran si zbarcit este defapt un chijtoc?? si te arzi mai repede intotdeauna daca esti un jegos, pt ca in fond esti jegos si o arzi ca un pulifrici care nu'si stie locu rostu si cum a ajuns sa fie asa. in mintea sa e vid total.. sunt o banana pierduta acuma in spatiul gol din capu prostului.. am gresit drumu... go back back ...left back.. back .. stia nu .. trebuia da dreapta.. cacat. labiriturile sunt complicate. prea multe optiuni . poti abuza. eu abuz acuma de amplificare. sunt o banana !! sunt o banana!!!
cumva daca calc pe parchet o sa vad iarba si n-ar fi bine sa calc ca n-as proteja natura >> da ce's cu gaurile astea. vad 3 gauri . serios . sunt acolo. ochii ma urmaresc. m-am ascuns in transeu. e masacru aicea. sa ne ajute careva. unde e infanteria cand iti trebuie>> unde-i gloata de tarani cu furci si sape "mi-ai furat fomeia handicapatule !!" si tuh de colo destept "nu eu . ti-o furat-o vecinu de la 4" HAI CU TOTI sariti la 4 sa bateti pe vecinu. e mai special el de felu lui. sta cu o talanga de gat si urla la pereti. da nuh , da nici sa nu va treaca prin cap ca noi am fi peretii. niciodata. noi suntem banane!! sunt o banana!! sunt o banana!! si poate cateodata mai mult. cateodata si un copacel mic doar cu o creanga in vant =))) o tufa mai mare la 3 pasi sa cante de zor "da nu bate vantule... " si alta din spate "nu e vantu bah . se pisa ala pe tine" si toata lumea se pisa pe tufa.. si ea tot canta .. ca e surda.. sau cel putin auzu necesita surplus de neuroni.. de aia e bine sa fii o banana! nu iti trebuie neuroni. te mijti putin in rotund si apoi sari in foc si esti o banana fericita "UHOOOOOOOOOOOO!!" de 20 de secund. promotii. s-ar oferi si la discount da magazinu se deschide la 10. doar duminica ca e zi de sarbatoare si are toata lumea liber si atunci n-are nevoie de asa ceva. de le dam atuncea ca sa fim diferiti. si ciuperca scoate iepurele din palarie :))) o banana se uita "frate ce naspa telenovela asta. poate o buca de beyonce ar da mai diferit in peisaj" muta canalu "banana cade pe spate moarta in fundu canapelei .avea bale la gura ... oare dc >> ce putea fi asa oribil incat sa vrei sa faci pe cartita omida, marea prezicatoare de viitor. "anu asta o sa fie o recolta buna " =)))))))))) daca cartititaq ar fi si ea o banana oare ar mai prezice ceva coerect> adica orice ar putea zice ar fi frumos si frumos... pe cand daca nu s-ar simti banana la patrat ar fi labarit-o manioasa "sparg vremea in bucatele" .. banana viseaza la o portie de mancare.. mai bine ceva de baut .. sunt o banana sunt o banana!! hai ca merg sa citesc ziaru si termin cafea de dimineata. e asa chill in dim asta.
si cand te gandesti ca totu a inceput de la : (e cu dedicatie fratee) http://www.ebaumsworld.com/video/watch/80773046/

11 comentarii:

  1. da. primu a fost in 1997 apoi in 2003 si acuma ultima acuma. zii ca ti-a placut faza cu banana!! ZII . NOW am zis!!

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa te iau de mustata!! e warning. nu ma enerva. e prea multa guma aicea . ia o lama la targ si da-o pe o vaca. te fac gheizer daca rauseste. o sa infunzi titanicu unu din zilele astea. ai grija . strada asta e cam stramba .

    RăspundețiȘtergere
  3. da-mi un strudell.. natasha strudell!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. tokmai ma uit ala sigla blogului si cautam in dreapta "oare ce trebuie sa apas sa ajung pe blog? " =))) e cu icoanee:))) idle.. povesti .. marti.. ce??

    RăspundețiȘtergere
  5. si nus eu cea care posteaza acuma .. e alt eu .. am cumva sa imi pun o sigla jos |acest membru ne se afiliaza cu acest blog dekat in moment de .... in nici un momnet posibil. daca vi se pare.. aveti un trip .. totul e doar o opinie.. eu nu exist aicea! : .> .am cum >>

    RăspundețiȘtergere
  6. nu vreau sa imi recunosc eu-l gheu . e naspa.. ma face sa ma simt d eparca am pierdut toti anii complet degeaba.. da la modu degeaba ca si un copil de un 1 e mai putin gheu . si el se caca pe el . asta inseamna cicinela cuvantu asta.. o copila de 4 ani handi care isi da in cap si are mandibul amutata si face ;kannnn kannn klannn diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii " .. eroare mutatie genetica. si frankestien ar fi mai frumos dekat cicinela mea.> URASC CUVANTU CICINELA!!!!! O RENEG>> nu o vreau .

    RăspundețiȘtergere
  7. maroul e noul roz
    sau rozul e noul maro

    RăspundețiȘtergere