luni, 8 februarie 2010

Selindion

Azi dimineata zapam,am dat pe vh1 si am dat de o piesa de la Celine Dion. Din masochism si curiozitate am lasat putin ...incepusem deja sa simt cum devin gay...dupa 10 secunde deja vroiam sa il sarut pe Chase...asta cu siguranta nu poate fi bine
Cine a aparut prima oara? Celine dion sau gay-ii?Oare grecii antici ascultau Celine Dion de vroiau sa se futa tot timpul in popou? Oare un om straight care asculta Celine dion se poate numi paradox?
La pranz am fost pe la liceul Balcescu,cu trebi,gen...stateam si ma uitam asa,cu ochelarii de soare pe nas,se holbau toti la mine ca eram singurul pularau cu ochelari pe nas,iarna,dar puula mea...zapada,fulgi...nu vreau fulgi in ochi....anyway,stateam eu si ma gandeam ca Mama Natura are simtul umorului dezvoltat...ma simteam ca la zoo ,adica stateam la gard si ma hlizeam gen "uite mami maimutaaa cu curu rosu! aaa scuze,aia e fatzaa!" Era o tipa acolo,frate...jur ca nu am vazut mai multe cosuri pe cineva...cred ca ea e un fel de rai pt acnee....am aflat unde se duc cosurile dupa ce mor...pe fatza unei naspete din balcescu!
Apropo de cosuri,am unul pe buca stanga...si ma doare putin cand ma asez. Daca il storc,oare pe fatza saracei fete va aparea un cos nou? oare poate sa isi dea seama cumva vreodata ca ii apare vreun cos nou?

Un comentariu:

  1. Chase nu vrea sa te sarute,va ramane la stadiul de fantezie celine-lorgeano-dionica pt noptile tale petrecute singur in iglu avand ca amic votca fina crema de trotuar.Te pup :))

    RăspundețiȘtergere