marți, 16 februarie 2010

Fructat

am observat ca bucurestenii au o obsesie cu cuvantul "fructat"...pana si alea de la spice shop sunt fructate.
Vreau sa fumez ceva cu aroma de tutti fruti. pe cand spice gold cu aroma de soc si lamaie?9(gustul romanesc autentic)
In autobuz lumea are obsesia sa te intrebe daca cobori la prima. stai pe scaun,intr-un colt si tot te intreaba,cobori din autobuz si te intreaba,te indrepti spre casa si te intreaba!!!aaaa...fetis bizar!
Maine ma duc sa vad Avatar cu Chase(Natasha ar zice ca e date,dar nu...chiar nu)
citat celebru:"ce misto a fost avatar! ce bine ar fi daca toata lumea ar fi in 3D"
De ce la farmville nu poti cultiva marijuana?Sau coca,sau flori de mac...s-ar numi drugville
Vreau un joc,tot asa ca farmville,dar in loc de ferme sa fie lagare de concentrare,sa se numeasca JewVille,sa cultiv evrei,sa ii ar,sa ii plantez in pamant,sa fac hainutze,sapun din ei.Nu am nimic cu evreii,e doar un joc!geesh...
Am vazut un film cu vampiri azi si mi-am reamintit o intrebare care ma bantuie: "daca nu au puls,oare cum au erectie?" Sau oare cand sug sangele vreunei gagici bune,ala se duce direct in penis? Oare au erectie permanenta?Cand isi dau drumul si mai ales cum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu