luni, 8 februarie 2010

nush ce sa zic !!! am pus last mohican again !!!

peka: fuuck ai dat mass ?
peka: sper ca v ati amuzat si ca nu am deranjat ca am scris pe blog ...
peka: deci ..
peka: acu doar ce am fumat..plm...o s am acceeasi staree
peka: 


peka: tii minte ieri ca ziceam ceva de Tja last mohican THEME... eee da ti seama ca acu ascult..Thunderstruck....stii ce i in capu meu ! tot Wembley-ul...plin....70 000 mii de fani .....atmosfeeraaaaaa..coaie.....lasere ..lumini ..sunete spatiale...... daa da FUM ! desi ascult thunderstruck totusi imi imaginez ca sunt la un concert tiesto !!! ..)
peka: gaaaabbbyyyy mii de scz...eu ti am zis ca este un week en in care vine omu ala cu treaba buna de gradina ..gen arpozar : patrunjelu ala verde....!!) ee asta e week endul pt ca eu doar ce am venit de la munca sii ..siii...daaa am consumat si a doua parte din ce mi a ramas ieri..e drept ca mai putin...DAR DAR...deja sunt pe ..faza aia cu ameteala browniana....fuck ..! vaiii,..
peka: ))))))))))
peka: ))))))))))
peka: ..coaie...ascult azucar moreno !!!! muzica tiganeasca spaniola....coaie...sunt atat de bcuuros ca aud manele in alta si ma bucur ca e pt prima oara in 3 luni de cand s aici in SP cnd eu nu vreau sa inteleg ce se zice intr o manea ..indiferent ea daca e romana turceasca sau sau ..SPaniola...!!1 ))
peka: manele in spaniola....
peka: coaie...
peka: stai sa schimb..
peka: sa gasesc alt subiieect...
peka: deja devine retoric ..."schimb muzica" ...asta care l trot repet...in tot timpou asta in care totusi scriu altceva !
peka: daca mai si trag un fum aprioape ..c ajung la perform,anta lu Napoleon...fuck 3 lucrui de odataaaaa
peka: coaieeeeeeee
peka: sNAP i got dHA POWER
peka: iaaaa
peka: acu da ma simt ..cantr o canalizare de aia din new york...sublim..suburban...intunericos...loc alunecos....
peka: sunt jos ...in PARTEA cealalta !
peka: dansez.... I got yhe ppweeerrrr
peka: powa'' 'powa;...
peka: coaieeeeee
peka: rad 
peka: doar imagineaza ti ce am vrut sa zic ..sa fii intr o cnalizre..de aia in care sa l astept pe mel gibson...sa vina ...sa trageti o dubla.,..plm...
peka: coaiee

dupa putin timp....

peka: vaiiii ce romantic...ascult AFRO CUBANEZA.....laid dance.....fuck...imi fuge gandul la O floare si Doi gradinari !!!
peka: ))..coaie...sigur o sa rada nigga la asta ..
peka: )
peka: s a apirns lumina n camera...de odata ...o fi spiritu lu CE ?....c gevera ala..ma..
peka: che guevara poftim !
peka: draga am scris ..corect...!!! 
peka: 
peka: siiii
peka: \totusi desi am scris corect//.tot nu stiu raspunsul la " coaiee..s a aprins lumina singura ?
peka: cred....ca lipseste un obiect din camera asta acum ..de aici imi dau seama ..lipseste bricheta me...!!! aa da asta inseamna ca s a trezit fra te miu si s a dus sa se cace in toiu noptii..coaie...si normal cum e buimac de cacat pe el ..acum..a uitat sa si ia si bricheta care era deasupra pachetului din care si a luat tigarea care umreaza a fi fuamata chiar acum pe wc chiar de omul care mai devreme .,. stiti...de deasupra pachetului..bla...v ati prins voi ! .. si bricheta lui!!! deci a luat o pe a mea,,,cred..ca ..el a fost 
peka: daaarr nu sunt sigru ,..o fi fost Freddie Kruger?
peka: kkt...pana ce nu simt drujba in muschiul croitor de pe coapsa stanga .../..nu voi fi sigur sau miscat de vreun eveniment cum ca lumina s ar fi aprins singura !!!!...oricum lumina de dinainte sa fie descoperita se apindea singura...e Lumina ..doar ..frate...nu vorbim niciodata la reflexiv despre \Luminaa...coaie...e vorba de alternatvie de politete ale topicii inverse din adresearea catre receptor !!!.....totusi ..,.si cum ziceam ..ca se pare c a n am uitat ...azi m am rugat sa am tripul ala "in care nu uit ce zic cu 10 secunde mai dvreme "...si cum ziceam ...lumina se aprinde mereu singura..doar ca un prost .idiot...aurolac de 2 lei din berceni...a vrut sa vada CUM se aprinde lumina singura ???? bou ala il cheama tHomas Edison. !!!!!un agarici limbricios de sud de berceni...care " A desc
peka: lumina frate ....chiar i au zis si "printul luminii".!!! 
peka: bag pula el si n lumina...lui ..
peka: pa ..caoaie daca bou ala statea in banca lui ...jegu ala de th edison...eu mai dvreme nu ma kkm pe mine de frica ca o sa ma intrebe frate miu ceva ...si eu sa ma intorc spre el NORMAL...dar prvirea mi capatana sa se miste cu BLR..ca n NFS...coaie ..in slow motion...si sa vad pana si al 2100 lea pixel din cale imaginii cu super Flash ale mele...da ma ..nu ma speiam ca kktu cand am va lumina aprinsa...realizam ca mai dvreme cineva mi a luat bricheta !!! fara sa ma intrebe nimicc.. si de data asta chiar sunt fericit ca nu m a bagat in seama !
peka: =\))
peka: ))
peka: vaii.,.
peka: dar in seara asta am alt trip" ala cu am uitat c am scris cu maxim 56 secunde in urma "..
peka: e clar...
peka: nu mai stiu nimic ..
peka: sunt ..pizdet intr un cotetz ..ghici ciuperca ce-i ? R : "un cacat in 3 cercei".? coaieee am facut o gluma romaneasca...adika de aia de ....people...rad ca bou de ce zic ..
peka: ))
peka: coaie am stins luminaaaa de frica !
peka: )))
peka: coaie am facut o gluma prin emoticoane....adika uite...voi acum pe rand incercati sa ziceti ce am scris ...ce va inspira vou emtoticoanele care le am pus ..dar in cuvinte ...spuneti o tare...si sa vedeti daca n am facut o gluma !
peka: ))
peka: alta !
peka: )
peka: proasta si lunga !
peka: "mmmm.. ba nush ce sa zic ?....mmm ceva ciudaat la mijloc !!!! m am kkt pe mine de frica ca am stins lumina !" v am explict chiar eu ce am scris !!! si uitati si eficienta in comunicare...am economist conform unor indicatori economici, ATATEA Cuvinte...in 4 emoticoane !
peka: ) pana si asta a fost amuzanta !
peka: in seara e clar ca am trip de ala in care zic lucruri si explic logtic ! pe inteles !!! e clar ..o sa am vreun trip si cu elena udrea...!!
peka: 
peka: coaie..stau asa si desi ma chinui sa scriu corect acum....ma uitam cate litere am mancat in fiecare cuvanat aproape...in tot ce am scris...va da ti seama ca daca scria 
peka: scriam totul corect...si integeati ce i in capul meu...dar si pe intonati mea de rahat...va cacati si mai tare de ras...!)))))))
peka: realizez o gluma far asa vreau ! da ma dracuuu !! ma lovesc !
peka: remember yesterday !)
peka: FUCK>>>> ma ia tare ... a intrat pe shuffle...BOB Marldey in winamp.///////mi o iau rauuu de fraeriu' asta e obicel ..ma distruge...nush ..e un schilod de jamaican ...dar mi o da...coaie...!!! daca a si avea pereti camerei mai aproae de capu meu ..intram in actiune...asa mi da cioar asta ...de BOByy marley !))
peka: chaaa.pp...chaa..ppp
peka: baaa
peka: desi ..am scrismult ..inca mai am !
peka: )))
peka: )))
peka: )))
peka: )))
peka: )))
peka: vaaaii ce rad de gluma mea !
peka: ))
peka: ada milea....ceausescu n a murit....
peka: sigur o sa plang acu ..ca gandesc la nea nicu...ceasca de portelan !
peka: 
peka: 
peka: manu chao ?
peka: nume de chinez la formatie care cant in spaniola .....
peka: ))
peka: ))
peka: ))
peka: si in engleza...
peka: coaie...au trecut 40 de secunde din piesa ca sa mi dau seama ca e engleza !!
peka: )
peka: suna asa a palmier..piesa asta !
peka: de aia am zis spania .s.cz !
peka: ))
peka: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
peka: aaaaaaaaaa
peka: aaaaaaaaaaeeeee
peka: doamneeeeee
peka: lamb of god-set ti fail
peka: lamb of god-set *to fail
peka: doamneeeee
peka: ahahahahaaaahaaaaaaaaaa
peka: aaaaaa
peka: ;nebunesc cu apostriof
peka: da
peka: da
peka: daca vreti sa simti ce simt si eu acu pe lamb of god...cautati piesa pe ...net !
peka: 
peka: deci am urechiii le..in al 2 lea razboi mondial...restu corpului este tot pe scaun !!!
peka: glumaaa
peka: doamneee ce tipa tunurile alea...si tancurile germane...ce mai ragaie....doamnee....cum face Bass=istul ala coaie...m a spart bateria aia ..!!!!
peka: )
peka: SUGFOKUS
peka: [=)0))))
peka: ))
peka: scz
peka: scz
peka: sug focus..
peka: 
peka: subfocus am vrut sa zic..
peka: coaie...triip !!!!!!!!!!11\
peka: aaaa fuck 
peka: a inrat ier...the lsat ohican .. a ramas shufffle winampu..
peka: coaie...o sa plang ..imi place...!!!
peka: ma uit si citesc commenturile ala...care le at lasat ..baaa merci mult prietenii mei ! ... ma faceti sa ma simt acolo langa voi ...e aia si va impartasesc tot ceea ce debitez in starea asta de Normal in care sunt ..pt ca mi ar placea sa fiu cu voi sa fim toti la fel si sa vorbim...pe rand !)) incat sa ne intelegem fiecare cacaturie care le zicem sa le analizam ..si sa radem ..sa plangem ..depinde de caz ! si e aia va mutumesc ca a ti dat commenturi si mai vreau si alte pareri ... merci !=)
peka: coaieee n am plans pe last mohican dar v am umput frigideru de dragoste si dor de voi !
peka: da ma dracu de Andreea Marin ce sunt !!!
peka: 

2 comentarii:

  1. vruiam sa citesc odata asta. n-am putut... acuma ARE SENS!!! si da palmieru te buseste. poti condensa intregi legenda in imaginea cretina a unui idiot emoticon .. uita=ti va la el ))) face cu mana.. (( asta face cu altceva.. are bricheeta asta. se caca pe buda. cred ca edison a descoperit lumina si biecuu prin asociere , sa folosim cuvinte complicate.. uitat... ahh .. ca patea deseori sa mg la buda si cand vruia sa se stearga nimerea degetele in cur sau se pisa pe el ca nu vedea directia.. presupun .. o fi ca pescuitu >. si deci de aia s-a gnadit sa fac un bec. defapt becu . dc se duc oltenii la buda cu 2 bete > in unu se sprijina si cu altu alungq cainii ... :)) ALKTA utilizare la bec. pui lampa pe caine si il iriti pana iti confeseaza ca a omorat pe unu . interogatoriu fraiere!! se pisa cainele pe el "bipedele astea :))) uite cate cuvinte condensate.. si cate imagini de rotit pe parchet cu burta in era, cate contractii al emuschilor.. fetei .. toate condensate in cateve semne invatate de mici .. magic , suplim/.. ubbberr ;.. andrrwea marin e ubber.. e banica pe dos. sa dai de banica la concerta cand se schimba si sa aibe chiloti cu poza astia pe cur imprimata =))) "draga da de cand aduci a marlyn nonroe si ai si tuh un neg dragut la moaca" "te inviti la o cina romanatica de fasole batuta > haide zii da.. suspansu ma doboara. alunec .. si nu e bine ca nus pe ce alunec.. dupa principiul "daca crezi in bine bine ti se va intampla. coaie daca ma arunc de pe bloc =))) ce poveste . si m-as gandi cu toata spiritualitatea partii astia de glob ca pot abura, oare as putea zbura. ? iar daca tu atunci esti in poveste si nici nu iti dai seama ce ai facut. oare.. ar mai fi un inconvenient> tokmai ai facut bunjee cu bugs bunny . be happy .. ia un morcov. are vitamine. si calciu .. si pune-te pe rontait!. iepurii prin rontait morcovi isi toaca dinti si ca sa aibe astfel loc in gura..

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt singura ce a citit chestia asta.>. e geniala si kiar are sens nu ca vampiri ce cuata hemoglobina in perioada de dupa a 2a ascensiune a planetei guvernatoare... tokmai l-am facu t pe theo astrolog.>. . citeste palma si ghiceeste ce ai tuh in fata ochilor. "vezi .. un thceo ?~ mai face si picaboo din cand in cnad.. sa jucam cu totii pikaboo sa ne pitim fiecare dupa ceva. ala dupa canapea ala dupa usa ala dupa o cana unu dupa gogu =))) si in final sa zicem unu la altu "pikabooo si cu genoflexiunik si .. ar fi mijto ..

    RăspundețiȘtergere