sâmbătă, 27 februarie 2010

Ma scobesc in nas ! Cu Curu ! Lu batman ! si cum mereu am crezut ca Batman gandeste cu Coarnele alea 2 de sus ....IMAGINE all the PEOPLE !

crengile ramurii eminesciene ma prind...in zale...sunt captiv intr o lume de ciocalata....neagra si amara...de aia naspa de pe boboanele alea care mi au stricat dintii ..fu tu le mm lor de comunisti care au inventat Amandinele....va ffut maa !! CACAtilor....uuu fuck aia a fost prima ..stai sa vezi ce urmeaza.///=))
acu e cv gen Legendele Olimpului in capul ...meu !! Agamemnon ofute pe Pelenolopa lu Issac ala cu lana de aur ...a lu Ulise maa...bagami ash pulaaa n sac..ala !=)))
asta a fost a 2a ...acu rad de ce gluma am facut !!
=)))
chiar ca rad coaie....numar secundeleeee ce mi au ramas in viata ..ca sa rad ..ca te am iubiiiittt...
ooo fuhck....asta a fost iar tripu ala cu manelisti.....dar acu intr un mod in sfarsit ..COMIC !! amuzanta ..
=))) coaie....
muzica greceasca /...acum neuronii mei care sunt nervosi si ei cu nervi ca si mien de altfel....acu se sparg asa ca farfuriile...stii asa cum fac Grecii.....moama...cate sinapse se colapseaza coaie..unilateral, parametral si concomitent una pe alta,...fara milaaa !!
coaie....gata ..
iar a aparut mel gibson...numa ca de data joaca in troia ...nu in gladioatoru....nush de ce nu l am preferat ..pe brad pitt...cred ca pentru ca vreau sa am un trip de ala "marca peka" /..adika cu frica si kkturi de alea....daca era bard pitt frumueslu de el ...papusa aia masculina....cred ca aacum aveam un trip cu Doru octavian dumitru ...
=))) coaiee...da ma dracu ca s amuznt !!
=____)))))
i want buy MTV./////
fuck ...dire straits........coaie ...toti nerunii meu acum sunt concentrati in MEGA neuronul peka !!!!!!!!! yaaa man ......baga tare motoru ala d drujbaaaaa...iaaa...cowboy....m a apcui de un coiiii....si sii si si ...la anu de amandoi ! =)))
haha ce gluma ......mark knofler......iaaa......money for nothing and cheeks...FOr freee....
ha ha ha CA v am zis o !!!
HAideeee sa mutam un FRigider.....!!! am fost sesizati la serviciul national de alerte care va distrug o eventuala intalnire la o cafea cu fosta amanta a bunului Prieten al Marelui Presedinte Obama al carui sfatuitor era tatal sau care a participat acum pes 50 de ani la ce l de al II lea RAZ MONDIAL...alaturi de Strabunicu miu ...care mi a facut cunostinta cu acesta...special ca tu astazi sa poti s zici ca ai makat o relatie....da si cum ziceam,,,am primit acest apel...si ..asa scria pe mesajul de SOS...
'" ajutor ...am ramas blocati in ZAPADA pe strada Magheru , cu Frigideru ! "
in scurt ttimp..o echipa a serviciului nostru a ajuns in zona..si a tractat Frigiderul pana la un loc uscat de unde a putut sa si puna prin porpriile forte, optiunea si functia locomotorie !!! deci ...da ...cum unii ies cu Porsche sau cu Vreun Hummer pe strada cand e zapada...eu Ies cu Frigideru ...si ma dau pe gheata ...Cand raman fara combustibil ! simplu !! apelez la Congelator !!!
=)))) doamneee ce gluma am facut ...ce povestioara ...am scris !!! hai ca s poat ma Da ma n kkt d hipopotam ... ca s tras prin inel!!1 ca vb vorba de inel ...in reflezia inelului am vazut ceea ce cred ca caut de mai bine de 15 minute ..cu tigarea n gura ..deha Balita' !!! Bricheeta !!!
=))
 daa am recitit ce am scris si pot s zic ca |Sincer...mananc mult cacat !!!! moara ma sa...scriu ca debilu... si ca VARA m am kkt pe mine !!!! e prea mult uscat !!! astia de la servicul national de alerte..aia cu tractariile ...stii tu ...o sa dea faliment !!! si cum totu se petrecea in capu ..meu automat dedeucem ca EU ...da EU...eram patronul acelei echipe de alerte !!! deci automat...la vara m am kkt pe mine ...din patron cu functie Nationala ..devin un Patron cu 12 clase si cu Diploma de BAC !! da domne'''...mor de foame ..nu mai sunt patron...dar am DIPLOMA ! ooo fuck....=)) 

asta chiar a fost si a sunat a serios !!! si stiu c v a placut !! stiu ..suna ca un Protest...asa..!!! oo fuck ...il vad deja pe Tudor Vladimirescu ...si ETERIA....coaie !!!
=))
stau si ma intrebbb UNDE ii vad !!! 
asta e parte a 2 a ...e greu s ma chinui sa mi imaginez o scene cu gatu taiat....prefer Bamby ! gata ! STOP T VLAdmiriescu...Play moartea caprioarei...bamby aia !
=))

Un comentariu:

  1. se sting luminile ...usor usor cade cortina...creste nicotina...oare a cui e vina !! da ma dracu ! na rima ...

    RăspundețiȘtergere